-
Calitatea si imaginea organizatiei NEO PLAN este pentru noi principiul de baza în afaceri, ea înseamna furnizarea de servicii care sa satisfaca pe deplin cerintele specificate si implicite.
-
Implementarea sistemului de management al calitatii este o decizie strategica a organizatiei NEO PLAN .
-
Misiune,principii,valori :
– Cu un capital de experienta de peste 18 ani, am reusit sa construim o afacere de succes.
– Pentru noi, viitorul înseamna perfectionare continua, inovatie în tehnologie, dedicare profesionala, o lume interconectata.
– Actiunile noastre se bazeaza pe : încredere, respect, angajament, deschidere .
– Noi credem cu putere în: oameni, servicii, organizatie, calitate, client, dezvoltare.
– Pentru noi relatia cu clientii este esentiala: Dorim ca înainte de a le pune la dispozitie solutiile necesare, sa le întelegem pe deplin nevoile si asteptarile. Astfel, putem sa le oferim acel nivel de calitate care sa le satisfaca si chiar sa le depaseasca asteptarile.
-
Satisfactia cerintelor clientilor reprezinta punctul de plecare al tuturor activitatilor din organizatia NEO PLAN .
- Organizatia NEO PLAN prin calitatea serviciilor prestate, respectiv calitatea întregi echipe si a îmbunatatirii sistemului, se înscrie pe o curba de dezvoltare continua.
Urmare a preocuparii constante a societatii noastre de a oferi servicii de calitate, ne mandrim in continuare cu faptul ca Sistemul de Management al Calitatii este aplicat in societatea noastra conform standardelor ISO-14001-ro, ISO-9001-ro si ISO-45001-ro (english version: ISO-14001-en, ISO-9001-en and ISO-45001-en ).
Ultima actualizare: Ianuarie 2019